به دلیل نوسانات ارز حتما تماس بگیرید : 2006 053 - 0918 به دلیل نوسانات ارز قیمت ها به روز نمی باشد و کارشناسان ما در هر لحظه آماده ارائه قیمت و مشاوره رایگان می باشند. 2005 053 - 0918

کولر گازی 36000 هیتاچی اینورتر2018 با گرید A

کمپانی هیتاچی با ارائه محصولات با کیفیت همواره سعی نموده است بهترین سیستم های تهویه مطبوع را وارد بازار نماید و با دیگر شرکت های تولید کننده کولرگازی به رقابت بپردازد.با استفاده از این سیستم تهویه سرد HITACHI RAS-S24HPA می توانید هوای مطبوعی را در تابستان برای شما فراهم کند.روکش ظاهری این کولر گازی از قسمت های متنوع و پرکاربردی ساخته شده است. همچنین دارای پره های فلزی است که می توانید با تغییر دادن جهت انها به راحتی مسیر جریان هوا را مشخص کنید واز کارایی آن لذت ببرید. با کمک حالت خواب به کار رفته در این سیستم شما می توانید در طول شب خواب راحتی را تجربه نمایید. با انتخاب این گزینه دستگاه به طور خودکار سرعت فن را کنترل و تنظیم می نماید و در این حالت دمای اتاق به صورت آرام تغییر می کند تا راحتی و اسایش هر چه بیشتر شما را فراهم کند.

تکنولوژی منطق فازی هوشمند «Intelligent Fuzzy Logic» اشاره کرد که به زبان ساده تر یک قابلیت استاندارد برای کنترل میزان و درجه دمای اتاق بر اساس درصد سرما و حرارت هوا است

که باعث می شود 75٪ بیشتر از همیشه به پخش جریان هوا در اتاق کمک خواهد کرد و مجهز بودن به فن چرخشی این امکان را برایتان فراهم می کند تا جهت وزش باد را به چهار جهت « چپ ، راست ، بالا ، پایین» تغییر دهید.کولر گازی هیتاچی اینورتر دارای ویژگی ها و امکانات فراوانی می باشد که این ویژگی ها برای دریافت بهترین حالت هوای سرد و گرم در کولر قرار داده شده است.

در نهایت میتوان گفت کولر گازی اینورتر 36000 دارای امکانات فوق می باشد:اسپلیت و کولر گازی دیواری هیتاچی در سه مدل معتدل و تروپیکال با کمپرسور دور ثابت و گاز R22 و مدل اینورتر معتدل با کمپرسور R410 و قابلیت سرمایش تک و سرمایشی و گرمایشی در ظرفیت های متفاوت 8000 الی 30000 به بازار عرضه می شوند.

کولر های گازی هیتاچی سری RAS-S با قابلیت کارکرد در مناطق گرمسیری تا دمای 55 درجه سانتیگراد، دارای سیستم کنترل هوشمند قابل اعتماد، فیلتر اولیه ضد کپک، شروع به کار مجدد خودکار، کنترل از راه دور با LCD، قطعات برقی ضد حریق، محافظ مدار با تاخیر 3 دقیقه ای شروع به کار، تایمر 12 ساعته و مبدل گرمایشی چند بعدی می باشد.

فیلتر تصفیه هوای جدید نانو تیتانیوم واسابی در کولر های گازی هیتاچی، یک فن آوری مدرن است که با بهره گیری از کاتالیزور نانو تیتانیوم بهینه شده با واسابی، تاثیرات قوی ضد باکتریريا، ضد کپک، ضد آلرژی و بوزدایی به همراه دارد. همچنین اثر بخشی فیلتر تصفیه هوای تیتانیوم واسابی جدید هیتاچی در از بین بردن باکتری به میزان بیش از 99 درصد ثابت شده است. LED های تعبیه شده در یونیت داخل اتاق، اشعه موج کوتاه ماورای بنفش ساطع میکنند که باعث کشته شدن میکروبهای گرفتار شده در فیلتر دستگاه می شوند و فن آنتی باکتریال با جلوگیری از رشد میکروبها، بهداشت و تمیزی بیشتر فضای اتاق را به ارمغان می آورد.

اسپلیت و کولر گازی دیواری هیتاچی سری RAS-S با ظرفیت های 18000 BTU مناسب برای فضای تا 45 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر)، 24000 BTU مناسب برای فضای تا 60 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر) و 30000 BTU مناسب برای فضای تا 75 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر) در مدلهای سرمایشی و سرد و گرم به بازار عرضه می شود.فقط کافی است دکمه Super Cool را فشار دهید تا معنای واقعی راحتی را در کولر گازی اینورتر دار36000 هیتاچی را تجربه کنید.

با این کار عملکرد سرمایی فوق العاده آغاز می شود. در این حالت جریان هوا با شدت بیشتر و با حداکثر قدرت سرمایی در مدت زمان کوتاه اتاق را خنک می کند. هنگامی که در یک روز داغ وارد منزل می شوید، کافی است با لمس یک دکمه در یک چشم به هم زدن احساس خنکی و آرامش نمایید.

به دلیل نوسانات قیمت ارز لطفا قبل از انتخاب جهت
مشاوره رایگان تخصصی و قیمت به روز تماس گرفته
یا
پیامک ارسال نموده تا در فرصتی مناسب با شما تماس گرفته شود.
جهت مشاوره رایگان خرید انواع داکت اسپلیت منتظر تماس یا پیامک شما هم اینک هستیم

2005 053 – 0918 و 2006 053 – 0918

توضیحات ساخت
کشور سازنده : ژاپن
شرکت سازنده : OGENERAL
کشور منتاژ کننده : تایلند
سال ساخت : 2018
فروشگاه عرضه کننده : فروشگاه اینترنتی تک فروش
لوازم جانبی
ریموت کنترل :
دفترچه راهنما :
اقلام همراه کولر گازی : کابل های اتصال،کنترل از راه دور،باطری مخصوص کنترل،دفترچه تلفن،5متر لوله رفت و برگشت
مشخصات کلی
تکنولوژی اینورتر :
رتبه انرژی : A+++
گاز خنک کننده : R410a
میزان سر و صدا : کم
نوع : اسپلیت
نوع آب و هوای سازگار : معتدل
ظرفیت ها
ظرفیت سرمایش (Btu/hr) : 12000
ظرفیت گرمایش (Btu/hr) : : 12000
سایر مشخصات
سرعت فن : 2سرعته
قابلیت اینورتر :
نصب قابل تغییر :
پنل قابل شست و شو :
فیلتر یون بوزدایی بادوام :
نمایشگر دما :
تایمر برنامه :
جریان هوا چند طرفه :
شروع به کار مجدد خودکار :
تنظیم خودکار جریان هوا :
قابلیت تنظیم سرعت :
طول سیم : 5 متر
سایر مشخصات محصول
مشخصات فیلترها : ضد باکتری ،قابل شستشو
حداکثر ظرفیت سرمایشی (Btu/h) : 12000
حداکثر ظرفیت گرمایشی (Btu/h) : 12000
اسکن هوشمند :
حالت خواب عمیق :
سیستم Auto restart :
سیستم صرفه جویی در مصرف انرژی (energy saving) :
نمایشگر جلوی پنل داخلی :
فیلتر ضد باکتری :
حجم هوادهی CFM : 12000
سرعت چرخش موتور : 1200 دور در دقیقه
ولتاژ ورودی برق : 30v
تایمر خاموش : بله 24-Hour Timer
فیلتر هوا :
تایمر برنامه :
نوع موتور کولر گازی : روتاری
موقعیت نصب دستگاه : دیواری

بر اساس 0 ​​بازبینی

0.0 مجموعا
0
0
0
0
0

اولین نفری باشید که برای “کولر گازی اینورتر هیتاچی 36000 مدل RAS-S24HPA”نظر میدهید.

هنوز هیچ نقدی نشده است.